Tysk rederichef om lukrativ krise i Det Røde Hav: "Jeg nægter at føle mig glad"

Bilskibe og gastankere står til sikre Hamborg-rederiet F. Laeisz solid vækst, vurderer topchefen. Tørlast er en mulighed i fremtiden, mens container tegner mindre godt.
Foto: Marine Money Hamburg 2024
Foto: Marine Money Hamburg 2024

Aldrig har det været så godt at eje et containerskib som under coronapandemien i 2021 og 2022, og siden foråret 2022 har tankrederierne haft kronede dage som følge af krigen i Ukraine.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også