Maersk Tankers koncentrerer sig om kommerciel management i ny strategi

CEO Christian Ingerslev sigter i Maersk Tankers nye strategi efter at have 300 skibe under kommerciel management i 2024. I dag er der 220, så hvor ambitiøst er det lige, har ShippingWatch spurgt ham.
CEO i Maersk Tankers Christian M. Ingerslev afviser, at ny strategi er uambitiøs: "Man skal se på, hvordan tankmarkedet udvikler sig, og hvad forventningen er for markedet de kommende år." | Foto: Maersk Tankers
CEO i Maersk Tankers Christian M. Ingerslev afviser, at ny strategi er uambitiøs: "Man skal se på, hvordan tankmarkedet udvikler sig, og hvad forventningen er for markedet de kommende år." | Foto: Maersk Tankers

Efter frasalget af den tekniske management forretning i oktober sidste år til Synergy Group er Maersk Tankers i endnu højere grad forvandlet til et serviceselskab, der ikke har meget at gøre med det gamle tankrederi fra 1928.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også