Nyt koreansk partnerskab spås svage muligheder

De 14 rederier i et nyt sydkoreansk partnerskab, som er regeringens forsøg på at styrke flere af landets trængte rederier, synes ifølge Alphaliner at have fået en lunken modtagelse af deltagerne. 
Foto: Hyundai Merchant Marine
Foto: Hyundai Merchant Marine

Det nye sydkoreanske partnerskab mellem 14 rederier, som indgår i regeringens plan om at puste nyt liv i landets shippingindustrien efter Hanjins konkurs for et år siden, får næppe den store effekt på det intra-asiatiske og fjernøstlige marked for de involverede selskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også