Inttra fik 16 pct flere containerordrer i 2016

Markedspladsen Inttra, som en række af verdens største containerrederier har været med til at skabe, oplevede en vækst i antallet af ordrer i 2016 på 16 pct., oplyser selskabet.
Foto: Hanjin
Foto: Hanjin

Inttra, der er en elektronisk markedsplads for containerindustrien og dens kunder, havde en fremgang i antallet af ordrer sidste år på 16 pct., oplyser selskabet.

I alt blev der afgivet 38,5 mio. ordrer på platformen, som nogle af verdens største containerrederier som bl.a. Maersk Line har stået bag.

"Inttra spillede en vigtig rolle i 2016, i forbindelse med at udbredelsen af teknologi og digitalisering accelererede hurtigt i industrien. Vi tror, at digitaliseringen ikke er til at komme udenom nu," siger Inttras CEO John Fay.

Selskabet oplyser, at det anvendes af mere end 225.000 folk fra shippingindustrien og af over 45 af de førende rederier, samt at mere end 700.000 containerordrer sættes i gang på en af selskabets platforme hver uge.

Inttra besluttede i 2015 at åbne et hovedsæde for Europa i København.

Inttra oplever stor fremgang i 2016

Inttra nyder godt af krisen i containerindustrien

Inttra vælger København til europæisk hovedkontor 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også