Containergigant vil til at kommunikere mere
Maersk Lines nye alliancepartner, det familieejede MSC, har traditionelt set holdt lav profil i sin kommunikation med omverden. Men nu begynder tingene at ændre sig hos verdens næststørste containerrederi.
![Foto: APM Terminals](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article4618502.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mscsalalah.jpg)
AF TOMAS KRISTIANSEN
GENEVE
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Smedegaard: 2M vil styrke Maersk Lines resultat i år
For abonnenter
Her er de største containerredere efter 2016
For abonnenter
MSC-grundlæggers søn overtager ledelsen
For abonnenter