Containerredernes kamp om Asien-Vestafrika spidser til

Konkurrencen stiger på ruterne mellem Asien og Vestafrika, hvor den ugentlige kapacitet og skibenes størrelse er vokset med 40 pct. Det store spørgsmål er, hvordan Maersk Line og CMA CGM skal bevare føringen, vurderer SeaIntel.

Konkurrencen på ruterne mellem Asien og Vestafrika optrappes, og på bare et år er den ugentlige kapacitet og gennemsnitlige størrelse på skibene steget med mere end 40 pct., viser en ny analyse fra SeaIntel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også