SeaIntel: Billig bunker kan betyde 20 pct flere teu

Den billige bunker får de første containerrederier til at rumle med ideen om at sætte farten op og dermed indsætte flere teu i driften, lyder det fra SeaIntel Consulting, der vurderer, at hele 20 procent mere kapacitet kan blive resultatet.
Foto: Hapag-Lloyd
Foto: Hapag-Lloyd

Ifølge SeaIntel Consulting gør de første rederier sig overvejelser om at sætte farten op og dermed droppe den uskrevne og usagte aftale om at slow-steame, som den høje bunkerpris ellers længe har gjort til en god forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også