Drewry: Slowsteaming kan hjælpe tidligere P3-parter

Hvor skal P3-rederne finde besparelser, når godkendelsen i Kina faldt til jorden? Drewry vurderer i en analyse, at slowsteaming kan være en anden mulighed for besparelser.

Alene på bunker ville de tre rederier i den nu tidligere P3-alliance - Maersk, CMA CGM og MSC have kunnet spare 155 mio. USD. Men som bekendt ville Kina ikke godkende alliancen, og de forventede besparelser har containerrederne måtte vinke farvel til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også