Her er Craig Mygatts plan for det nye SeaLand

ShippingWatch har interviewet Craig Mygatt, manden der skal genoplive SeaLand. Han fortæller, hvorfor Maersk Line vil sejle intra-amerikansk, hvor han ser vækstmulighederne. Og hvor hovedsædet skal ligge.
Foto: Maersk
Foto: Maersk

Maersk Line går nu igen benhårdt efter det intra-amerikanske marked. Den øgede satsning kommer i lyset af en markedsundersøgelse, som blev lavet i løbet af efteråret 2013 og for alvor fik rederiet op på tæerne. En smule overraskende for Maersk Line viste undersøgelsen nemlig, at 50 pct. af det intra-amerikanske marked består af kunder, som skal have fragtet mindre end 500 containere om året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også