Klumme: Rederier og deres kunder bør lægge kriseplaner for uro i Mellemøsten

Efter pandemien er der ingen undskyldning for ikke at være forberedt på de værst tænkelige scenarier for shipping, skriver Lars Jensen.
Rederier gør klogt i at planlægge, hvordan de vil håndtere risikoen for mere uro i Hormuzstrædet, mener shippinganalytiker Lars Jensen. | Foto: Magnus Møller
Rederier gør klogt i at planlægge, hvordan de vil håndtere risikoen for mere uro i Hormuzstrædet, mener shippinganalytiker Lars Jensen. | Foto: Magnus Møller
AF LARS JENSEN, ANALYTIKER OG GRUNDLÆGGER AF VESPUCCI MARITIME

”Håb er ikke en strategi,” siger et gammelt ordsprog. Og et andet velkendt ordsprog lyder: ”Forberedelse er det halve arbejde”. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også