Mærsk mener at have fundet kuren mod kundernes største hovedpine

Shippingkoncernen og tyske Hapag-Lloyd er sikre på, at deres nye alliance kan opnå en rettidighed på 90 pct., selv om de begge er meget langt fra målet.
Foto: Sergei Gapon/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Sergei Gapon/AFP/Ritzau Scanpix

Mærsk og den tyske konkurrent Hapag-Lloyd mener at have knækket koden til et af de mest genstridige problemer for rederierne og deres kunder – at containerskibene alt for ofte kommer for sent i havn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også