Mærsk bliver ved med at tabe markedsandele til konkurrenterne

Mærsk har nu tabt så stor en markedsandel, at effekten fra købet af Hambug Süd i 2017 er elimineret. ”Jeg har svært ved at se, det skulle være en styrke,” siger CEO i Vespucci Maritime, Lars Jensen.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Mærsk bliver ved med at miste markedsandele til konkurrenterne, der ikke er nær så hårdt ramt af tilbagegangen på containermarkedet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også