ONE har svært ved at greje retningen: Især tre ting skaber usikkerhed

Maersks store konkurrent, Singapore-baserede ONE, er i vildrede, når det gælder om at tolke udviklingen på containermarkedet næste år, siger rederiet til ShippingWatch. Analytiker tror, at markedet rammer bunden i 2023.
Foto: Marcus Brandt/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Marcus Brandt/AP/Ritzau Scanpix

Det store Singapore-baserede containerrederi ONE er stærkt i vildrede, når det gælder om at tolke udviklingen på containermarkedet, som de seneste måneder er løbet ind i en markant opbremsning med brat faldende spotrater og efterspørgsel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også