ShippingWatch

Efter to år med flaskehalse og høje priser: Detailkæmper kan skimte enden på omfattende transportkaos

Det begynder så småt at blive nemmere og billigere at få varer hjem. Det fortæller virksomheder som Jysk, DK Company og B&O efter snart to år med koks i forsyningskæden.

Foto: Aly Song/Reuters/Ritzau Scanpix/REUTERS /

Danske detailkæder har kæmpet med flaskehalse og høje priser i snart to år, men nu kan de efterhånden skimte lyset for enden af tunnelen.

Flere af landets største butikskæder vurderer, at problemerne med lange leveringstider og dyr søtransport er ved at være ovre.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Seaspans ejer får nyt højere købstilbud

Atlas Corp., som bl.a. ejer Seaspan, verdens største ejer af containerskibe, har fået et nyt og højere købstilbud fra et køberkonsortium, der bl.a. tæller containerrederiet ONE.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs