ShippingWatch

2022 tegner værre for afskiberne end 2021

Fortsat høj amerikansk import og problemer med coronaudbrud i Kina tegner til at fastholde containerrater og flaskehalse på et højt niveau i 2022, skriver Sea-Intelligence.

Foto: Lucy Nicholson/Reuters/Ritzau Scanpix

For afskibere, som er afhængige af søtransport, kan containermarkedet i 2022 meget vel blive endnu værre end 2021, som var stærkt plaget af forsinkelser, flaskehalse og skyhøje rater.

Det forventer analysehuset Sea-Intelligence i en ny opdatering om udviklingen på container-markedet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Höegh Autoliners går med i klimakoalition

Det norske bilrederi Höegh Autoliners indtræder i klima-alliancen First Movers Coalition, der også tæller Maersk, som ”frontløbere på bæredygtighedsområdet i deres sektor”.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs