ShippingWatch

Søren Toft: Vi har gjort vores yderste for at forbedre serviceniveauet

Der er ingen nemme løsninger på at dæmme op for de store flaskehalse og ringe serviceniveau i containerindustrien lige nu ifølge MSC-topchef, Søren Toft. Han venter at se det overophedede marked køle af i "løbet af de næste 12 måneder".

"Vi har mange flere mia. dollar bundet op i skibe og containere, og ærligt talt kan vi ikke tilbyde den service, vores kunder efterspørger," sagde Søren Toft onsdag under sin tale på London International Shipping Week. | Foto: MSC - PR

Containerrederierne har svært ved at forbedre et ringe serviceniveau i et 2021 præget af store flaskehalse og kaotiske tilstande i forsyningskæderne.

Sådan lød det onsdag fra MSC's topchef, Søren Toft, der talte på London International Shipping Week.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Ugens bedste historier på ShippingWatch

Nu er det produkttankrederier som Torm, Norden og Odfjells tur til at holde indtjeningsfest. Maersks topchef, Søren Skou, må derimod forsvare rederiets lave skattebetaling, mens DFDS er lun på flere opkøb i logistik og har pengene til det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs