Søren Toft: Vi har gjort vores yderste for at forbedre serviceniveauet

Der er ingen nemme løsninger på at dæmme op for de store flaskehalse og ringe serviceniveau i containerindustrien lige nu ifølge MSC-topchef, Søren Toft. Han venter at se det overophedede marked køle af i "løbet af de næste 12 måneder".
"Vi har mange flere mia. dollar bundet op i skibe og containere, og ærligt talt kan vi ikke tilbyde den service, vores kunder efterspørger," sagde Søren Toft onsdag under sin tale på London International Shipping Week. | Foto: MSC - PR
"Vi har mange flere mia. dollar bundet op i skibe og containere, og ærligt talt kan vi ikke tilbyde den service, vores kunder efterspørger," sagde Søren Toft onsdag under sin tale på London International Shipping Week. | Foto: MSC - PR

Containerrederierne har svært ved at forbedre et ringe serviceniveau i et 2021 præget af store flaskehalse og kaotiske tilstande i forsyningskæderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også