Derfor er Maersk.com et omdrejningspunkt i transformationen af landets største selskab

A.P. Møller-Mærsk er i færd med at udvikle en superavanceret salgskanal, der skal koble alle dele af fragten sammen med få klik og gøre dataindsamling til et nyt forretningsområde.
70 pct. af alle bookinger af containerfragt foregår i dag online. Inden for det næste halvandet år skal salgskanalen Maersk.com løfte det tal op i nærheden af 100 pct. | Foto: FABIAN BIMMER/REUTERS / X02840
70 pct. af alle bookinger af containerfragt foregår i dag online. Inden for det næste halvandet år skal salgskanalen Maersk.com løfte det tal op i nærheden af 100 pct. | Foto: FABIAN BIMMER/REUTERS / X02840
AF RENE DEICHGRÆBER

Hvis der findes en håndfuld analytikere og investorer med lyst til at nærstudere en af de vigtigste transformationer i det danske erhvervsliv, er det nærliggende for dem at indtaste ni bogstaver og et punktum i adressefeltet:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også