ShippingWatch

Derfor er Maersk.com et omdrejningspunkt i transformationen af landets største selskab

A.P. Møller-Mærsk er i færd med at udvikle en superavanceret salgskanal, der skal koble alle dele af fragten sammen med få klik og gøre dataindsamling til et nyt forretningsområde.

70 pct. af alle bookinger af containerfragt foregår i dag online. Inden for det næste halvandet år skal salgskanalen Maersk.com løfte det tal op i nærheden af 100 pct. | Foto: FABIAN BIMMER/REUTERS / X02840

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

NGO-alliance: Sæt sod fra skibe på agendaen for Arktis

Topmødet om Arktis i morgen og torsdag bør sætte skibsfartens forurenning af Arktis med sodpartikler på den politiske dagsorden, opfordrer Clean Arctic Alliance. Skibssod forstærker opvarmingen og afsmeltningen af iskappen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs