Maersk og ONE må afvise bookinger i Asien på grund af overophedet marked

CMA CGM er ikke alene om at sige nej til transport af containere i Asien. Maersk og ONE er også nødt til at begrænse adgangen til skibene frem mod nytår, fortæller rederierne til ShippingWatch. Speditøren DHL betegner situationen som meget presset.
Foto: Aly Song/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Aly Song/Reuters/Ritzau Scanpix
AF CHRISTIAN CARLSEN, TRINE VESTERGAARD OG TOMAS KRISTIANSEN

Det franske containerrederi CMA CGM er ikke det eneste, der må sige nej til forespørgsler på bookinger fra Asien i det overophedede marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu