Maersk og ONE må afvise bookinger i Asien på grund af overophedet marked
CMA CGM er ikke alene om at sige nej til transport af containere i Asien. Maersk og ONE er også nødt til at begrænse adgangen til skibene frem mod nytår, fortæller rederierne til ShippingWatch. Speditøren DHL betegner situationen som meget presset.
![Foto: Aly Song/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12622796.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20161103-123709-2-1920x1080we.jpg)
AF CHRISTIAN CARLSEN, TRINE VESTERGAARD OG TOMAS KRISTIANSEN
Det franske containerrederi CMA CGM er ikke det eneste, der må sige nej til forespørgsler på bookinger fra Asien i det overophedede marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.