Analytiker: Maersks nye plan sår tvivl om fremtiden for Hamburg Süd-navnet

Dagene, hvor de store containerrederier satsede på flere brands, kan være ovre, vurderer analytiker Lars Jensen efter de seneste forandringer i Maersk. Det sætter spørgsmålstegn ved fremtiden for Hamburg Süd-navnet.
Foto: PR / Hamburg Süd
Foto: PR / Hamburg Süd

De store containerrederier ser ud til at bevæge sig mod en mere klar identitet, hvor de satser på ét brand fremfor flere datterselskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også