Afskibere er langt fra enige om at bakke op om svovlregningen

Flere af verdens største containerrederier som Maersk og Hapag-Lloyd giver udtryk for, at kunderne accepterer ekstraregningen for brændstof med lavt svovlindhold. ShippingWatch har talt med en af verdens største afskibere, der langt fra er enig.

Spørger man de store containerederier, har deres kunder i det store hele accepteret den ekstrabetaling (BAF), som det dyre, lavsvovlholdige brændstof lægger på regningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også