Maersk Line skal finde formlen til kommerciel vækst

Hvis Maersk Line skal bevare global førertrøje, skal rederiet udvikle sin kommercielle forretning, mener analytiker Lars Jensen. Tre kvartaler i træk har Maersk Line ikke været i stand til at følge med markedet, siger Lars Jensen.
Foto: Thomas Lekfeldt/Scanpix
Foto: Thomas Lekfeldt/Scanpix
AF SØREN PICO, KATRINE GRØNVALD RAUN & OLE ANDERSEN

Tre kvartaler i træk har Maersk Line ikke været i stand til at følge med markedet og vokse ligeså hurtigt, selv om Maersk til dels er undskyldt med cyberangrebet i tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også