Bourbon slap ud af årets første tre måneder med en justeret omsætning på 383,6 millioner dollars mod 333 millioner dollars i samme periode 2014.
Det er en stigning på hele 15.2. procent, skriver selskabet i en regnskabsmeddelelse onsdag.
"Efter det hurtige og skarpe dyk i olieprisen i slutningen af 2014 er det lave brent-prismiljø fortsat ind i det første kvartal 2015, og markedsforholdene er fortsat svære. Dog hjalp Bourbon's fleksibilitet på selskabets performance," siger CEO Christian Lefèvre i meddelelsen.
Bourbon har i perioden indgået en række aftaler med nøglekunder, hvor selskabet har været imødekommende, blandt andet ved at tilbyde lavere dagrater, for at sikre bedre dækning og adgang til markeder, lyder det.
Fleksibilitet hjælper i svagt marked
Selskabets Marine Services-segment gik frem med 13,8 procent, hvor især deepwater offshore vessel-forretningen bidrog med en vækst på 19,7 procent i perioden, til 113,8 millioner dollars fra 95,1 millioner dollars i første kvartal 2014. Subsea Services voksede med 22,8 procent.
Bourbon peger i regnskabet på, at kunder i offshoresektoren skærer markant i deres investeringsbudgetter - op mod 15 procent for de store olieselskaber og helt op til 30 procent for de mindre og uafhængige spillere - og ledelsen understreger, at det franske selskabs fleksibilitet og såkaldte resiliency factors betyder, at man er godt rustet til ændringerne i markedet.
Olieselskaber gennemgår leverandører med tættekam
Bourbon hæver omsætning i svært marked
Sløvt offshoremarked rammer Bourbon hårdt
Bourbon overvejer stort asiatisk frasalg