ShippingWatch

Maersk Decom vil hente flere kunder ved hjælp af nyt værktøj

Efter tre år i luften ser Maersk Decom for alvor markedet inden for nedtagning af brugte olieplatforme rykke sig. Et nyt værktøj skal hjælpe selskabet med at hive flere kunder ind i butikken og gøre branchen mere gennemsigtig, siger CCO til ShippingWatch.

"Fra mit perspektiv er vi absolut på vejen til at indfri de mål, vi gerne vil," siger Jens Klit Thomsen, CCO hos Maersk Decom. | Foto: Maersk Decom / PR

Maersk Decom, der er et samarbejde mellem Maersk Drilling og Maersk Supply Service, har efter tre år i luften fået bekræftet, at der er et marked for nedtagning af udtjente olieplatforme.

For Maersk Decom har det i begyndelsen taget længere tid at overbevise olieselskaberne om, hvorfor der er behov for dem som dekommisseringsselskab i olieindustrien. Sådan lød det tilbage i 2019 fra selskabets adm. direktør, Lars Banke, til ShippingWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs