Krydstogtsindustrien mener mange misforstår dens positive effekt

Den danske krydstogtsindustri, der er samlet i CruiseCopenhagen, har fremlagt en vækststrategi, der rækker hen imod 2024. Inden da skal der ryddes en misforståelse af vejen ifølge selskabets direktør Claus Bødker.
Foto: Thomas Høyrup Christensen
Foto: Thomas Høyrup Christensen

CruiseCopenhagen, der repræsenterer den danske krydstogtsindustri, har præsenteret en strategi for, hvordan sektoren skal udvikle sig frem mod 2024, fremgår det af en meddelelse fra selskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også