IMO står over for to problemer med globale svovlkrav

Indførelsen af de globale svovlkrav fra 2020 stiller IMO over for særligt to problemer, som den internationale organisation netop er gået i gang med at løse.
Foto: IMO
Foto: IMO

Da IMO i efteråret 2016 vedtog at indføre globale svovlkrav fra 1. januar 2020, udløste det især to problemer. De problemer er den internationale maritime organisation nu gået i gang med at kigge på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også