Containerrederi til kunde: Online-reservation er vanskelig

En rundspørge til verdens 20 store containerrederier viser, at en mellemstor eksportør har vidt forskellige oplevelser, hvis man spørger om muligheden for at reservere containere online.
Foto: Port of Gothenburg
Foto: Port of Gothenburg

Hvad kan en mellemstor europæisk eksportør forvente, hvis denne henvender sig til nogle af af de 20 største containerrederier og mæglere for at høre, om det er muligt at reservere en container online i stedet for at sende en email eller ringe på telefonen?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også