Bestseller har lært af krisen: "Tør vi lægge alle æg i en kurv? Nej"
I Bestseller har logistikdirektør Allan K. Kjærgaard taget ved lære af forsyningskrisen skabt under pandemien. Det har betydet omstillinger og accelererede investeringer.
Kresten Andersen
Når forbrugere i dag bestiller tøj fra en af Bestsellers mange brands, kommer tøjet igen lige så hurtigt frem, som det var tilfældet før pandemi, flaskehalse og krig rystede de globale forsyningskæder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
To rederier betaler mere end 2,5 mio dollar i bøde i USA
For abonnenter
USA's største havn melder om stort fald i godsmængder
For abonnenter