ShippingWatch

Mr. Social Media skal give MSC ny profil

MSC kaster sig nu for alvor over brugen af de sociale medier. De har valgt en kending af, hvordan shipping med fordel kan benytte de nye sociale kommunikationsmidler, Jonathan Wichmann, der stod bag opbygningen af Maerks eksponering for et par år siden.

Foto: SISSE DUPONT

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Ugens bedste historier på ShippingWatch

Maersks position som verdens største er ved at lakke mod enden, Wärtsilä afskrev et af fremtidens brændstoffer, Ever Givens manager frygtede negativ omtale efter Suez-hændelse - alt sammen i en uge, hvor det også kom frem, at BW-dominerede Navigator overtager Ultragas i stor handel.

Store shippingselskaber spiller på forskellige heste i klimaræset

Der er brint, LNG og ammoniak, og så er der også metanol og LPG – Buddene er mange, når man spørger store spillere som Maersk, Ardmore, Exmar og Shell om deres bud på fremtidens brændstof og teknologier. Alle er dog enige om, at det er nødvendigt at gøre noget nu.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs