Der er uenighed i Bimco om hvem der får ansvaret for skibes dårlige klima-ratings

CII: En vigtig juridisk klausul, der i time charter-kontrakter skal regulere ansvaret for de kommende CII klima-regler mellem skibsejer og operatør, trækker ud på grund af uenighed i Bimco. Lauritzen Bulkers er tvunget til at bruge hensigtserklæringer.
Foto: PR-foto Green Instruments/69734198
Foto: PR-foto Green Instruments/69734198

Det er stærkt delte meninger i shipping-industrien om, hvem der skal have ansvaret for skibes dårlige klima-ratings, når de nye CII klima-regler træder i kraft ved årsskiftet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også