DFDS spår vækst i førerløst gods: Kan ende som 10 pct. af forretningen

DET BRITISKE BRUD: Flere og flere trailere sendes førerløst over Den Engelske Kanal for at undgå pas- og dokumentbøvl som følge af brexit. Ifølge kanalchef tegner det til at blive 10 pct. af den centrale britiske forretning på sigt.
(ARKIV / ILLUSTRATION) | Foto: Peter Nicholls/Reuters/Ritzau Scanpix
(ARKIV / ILLUSTRATION) | Foto: Peter Nicholls/Reuters/Ritzau Scanpix
AF PETER THOMSEN, WATCH MEDIERS EU-KORRESPONDENT

DOVER

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også