Maersk, ONE og MSC taber markedsandele til de øvrige top 10 containerrederier

Maersk, ONE, MSC og Yang Ming har tabt markedsandele relativt til de øvrige store containerrederier i top 10 de seneste fire år. Kinesiske COSCO er gået mest frem, viser analyse fra Sea-Intelligence.

Den indbyrdes konkurrence mellem de globale top 10-containerrederier er blevet skærpet de seneste fire år, hvor særligt verdens største containerrederi, Maersk, og japanske ONE har tabt terræn til flere af de øvrige store rederier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også