ShippingWatch

Jotun øger milliardsalg i 2013

I løbet af de første otte måneder af 2013 har den norske producent af skibsmaling Jotun, og konkurrent til danske Hempel, øget omsætningen med 6 pct. Særligt Mellemøsten og Asien bidrager til væksten.

Foto: Hempel

2013 tegner til at blive et godt år for norske Jotun, der ligesom danske Hempel har sat sig solidt på markedet for skibsmaling. I løbet af årets første otte måneder er selskabets omsætning steget med seks pct. sammenlignet med samme periode sidste år. Indtil nu har Jotun ifølge en meddelelse omsat for 8.174 mio. norske kroner mod 7.686 mio. norske kroner fra januar til og med august i 2012.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs