ShippingWatch

Nyt design, mere mandskab, samme kvalitet

ShippingWatch har fået nyt udseende og har oprustet med nye kræfter, både på hovedredaktionen i København og i flere af de øvrige maritime hubs.

ShippingWatch ser fra i dag lidt anderledes ud, hvilket du måske allerede har bemærket.

Det nye design skulle gerne gøre vores sites ShippingWatch.dk og ShippingWatch.com til en endnu bedre oplevelse for dig som læser.

Udover et nyt og mere markant lay-out styrker vi også mandskabet. Det gælder både på hovedredaktionen i København, som det gælder Singapore, Bruxelles og New York.

Der er sket rigtig meget, siden et par journalister startede ShippingWatch op i marts 2012. Det bedste er, at der har vist sig at være stor interesse i hele verden for uafhængig, kritisk og fair erhvervsjournalistik om den maritime industri med rødderne i Nordeuropa.

Derfor ændrer vi ikke ved kvaliteten eller kravet til indholdet. Det eneste stilskifte er på udseendet.

God læselyst

Tomas Kristiansen

Redaktør

Forsiden lige nu

MAN Diesel & Turbo kalder IMO sin største frustration

Der er ingen grund til, at IMO først leverer et resultat på CO2 i 2023, lyder kritikken fra motorgiganten MAN Diesel & Turbo, der i et interview med ShippingWatch kalder FN's maritime organ sin største frustration lige nu.

J. Lauritzen mister vicechef for tørlast

J. Lauritzen mister sin næstkommanderende i Lauritzen Bulkers, Claus Stahl, der har sagt sit job op. Han skifter senere på året til en stor dansk tørlastmægler. Dermed er den daglige ledelse af Lauritzen Bulkers skåret fra tre til én person på et år.

Relaterede

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere