De danske "krise-knusere" er hårdtarbejdende nicheselskaber

De maritime virksomheder, der på trods af krisen klarer sig godt, er hårdtarbejdende og har fundet en niche. Sådan lyder profilen på en "krise-knuser", hvis man spørger Danske Maritime og PricewaterhouseCoopers. Mød nogle af kriseknuserne de næste dage.

På trods af den økonomiske krise, der også har ramt shipping-sektoren hårdt, er der flere maritime selskaber, der stikker ud og klarer sig overraskende godt. Det er der forskellige årsager til, forklarer Danske Maritime og rådgivnings- og revisionsvirksomheden, PricewaterhouseCoopers (PwC) til ShippingWatch. [fakta-1]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også