ShippingWatch

Knap halvdelen af kunderne sparer på Daily Maersk

42 pct. af Maersk Lines kunder, der køber "Daily Maersk"-produktet mellem Asien og Nordeuropa sparer penge på logistiske omkostninger, viser en rundspørge blandt Maersk Lines kunder.

Foto: Maersk Line

Maersk Lines koncept "Daily Maersk", der har fokus på pålidelighed i containerdriften, får efter over et års drift gode tilbagemeldinger fra kunderne. I en rundspørge, rederiet har foretaget, svarer 42 pct. af de adspurgte 175 kunder, at Daily Maersk har betydet besparelser.

"Daily Maersk har bestemt hjulpet os med at forbedre effektiviteten og hastigheden, når det kommer til planlægning og skemalægning af vores forsendelser," siger en kunde fra Inter Globe Services ifølge en pressemeddelelse fra Maersk Line.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs