ShippingWatch

Analysehus: Maersk Line viser vej på sociale medier

Maersk Line er den ubestridte frontløber blandt shipping-selskaber på de sociale medier. Det skriver McQuilling Services i en analyse.

Foto: Colorbox

"Den danske shipping-gigant Maersk Line baner vejen og er et af de første konglomerater, der fuldt ud har omfavnet real-time kommunikationsplatforme. Disse værktøjer har givet Maersk den sjældne mulighed for at interagere med deres kunder, mens selskabet gav deres brand personlighed, hvilket er noget, mange busines-to-business-selskaber kæmper for at opnå," skriver McQuilling Partners i en analyse af shipping- og olieselskabers brug af sociale medier.

Analysehuset McQuilling Partners har sammenlignet arbejdet med de sociale medier for de 50 største børsnoterede shipping-selskaber og de 50 største børsnoterede olieselskaber.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Esvagt byder sig til i Taiwan

Det danske rederi har udset sig en mulig lokal partner i Taiwan, hvor selskabet gør sig store forventninger til havvindmarkedet. Lykkes Esvagts planer, kan selskabet være klar til at servicere havvindparker i Fjernøsten om få år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs