ShippingWatch

Analysehus: Maersk Line viser vej på sociale medier

Maersk Line er den ubestridte frontløber blandt shipping-selskaber på de sociale medier. Det skriver McQuilling Services i en analyse.

Foto: Colorbox

"Den danske shipping-gigant Maersk Line baner vejen og er et af de første konglomerater, der fuldt ud har omfavnet real-time kommunikationsplatforme. Disse værktøjer har givet Maersk den sjældne mulighed for at interagere med deres kunder, mens selskabet gav deres brand personlighed, hvilket er noget, mange busines-to-business-selskaber kæmper for at opnå," skriver McQuilling Partners i en analyse af shipping- og olieselskabers brug af sociale medier.

Analysehuset McQuilling Partners har sammenlignet arbejdet med de sociale medier for de 50 største børsnoterede shipping-selskaber og de 50 største børsnoterede olieselskaber.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere