DFDS fastholder kunder i Nordsøen - men det er dyrt

I store træk har DFDS fastholdt sine kunder på den vigtige rute mellem Gøteborg og England, efter at en af selskabets største kunder nu sejler med sit eget rederi og har åbnet en priskrig. Det er imidlertid ikke lykkedes det nye rederi at flytte rundt på de store kunder, siger DFDS.

Mens aktieanalytikere forventer, at DFDS vil miste indtjening i størrelsesordenen 100-150 mio. kroner på den vigtige fragtrute Gøteborg-England i 2012 i kraft af ny konkurrent, som kontrolleres af den svenske speditørselskab og tidligere storkunde NTEX, har DFDS i store træk fastholdt sine kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også