Seahorse-designer: Branchen oversælger øko-gevinst
Den dansk-designede Seahorse 35, en af de første ”eco” Handysize bulkcarrieres, presses af konkurrenter, der påstår, de er mere effektive. De smører alt for tykt på, når det gælder øko-gevinsten, mener Schmidt Maritime.

Kampen om at kunne tilbyde de mest effektive skibe presser de danske virksomheder Grontmij og Schmidt Maritime, der har designet og står bag Handysize bulkcarrieren Seahorse 35.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Splitter de nye øko-designs skibsrederne i to?
For abonnenter