ShippingWatch

Rederier bør fortælle om mailsnyd: "Det bliver opfattet som pinligt"

Det er en god ide, hvis rederier, som bliver ramt af it-svindel, deler deres erfaringer med resten af branchen. Det sker dog sjældent, fordi det bliver opfattet som pinligt, vurderer it-sikkerhedsekspert.

Foto: /ritzau/Michael Hansen

Rederier bør frem stå, hvis de bliver udsat for it-svindel, så andre kan lære af deres fejl.

Desværre er emnet fortsat et tabu, og derfor tør mange virksomheder ikke dele deres fortælling, vurderer en it-sikkerhedsekspert.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs