Ny kampagne skal få flere rederier til at bruge digitale fragtbreve

25 pct. af tørlastrederiernes fragtbreve skal være digitale i 2025, lyder ambitionen i en ny kampagne fra Bimco.
Foto: Pr / Oldendorff Carriers
Foto: Pr / Oldendorff Carriers

En række af verdens store tørlastafskibere går sammen med Bimco i gang med en ambitiøs målsætning for at digitalisere fragtbreve, de såkaldte bills of lading.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også