ShippingWatch

Jeremy Nixon frygter lønforhandlinger kan skabe mere kaos i amerikanske havne

Det ekstreme containermarked kan vare helt frem til udgangen af 2022, vurderer ONE's topchef, Jeremy Nixon, over for ShippingWatch. Han frygter samtidig, at forårets lønforhandlinger i de amerikanske havne kan forværre situationen yderligere.

Jeremy Nixon, topchef hos ONE, ser det ekstreme containermarked fortsætte hele 2022. | Foto: Ocean Network Express

Det ekstreme containermarked står overfor en særlig situation næste forår, der kan ende med at sende markedet yderligere fire måneder tilbage.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Ugens bedste historier på ShippingWatch

Maersk droppede sin stort anlagte blockchain platform, EU blev enig om en foreløbig aftale om at få shipping ind i sit kvotehandelssystem, og tankmarkedet gør sig klar til EU’s forbud mod russisk olie. Her er ugens vigtigste historier på ShippingWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs