Containerrederierne forsøger at holde det ekstreme marked nede

Det er ikke kun CMA CGM, der forsøger at bremse de galopperende spotrater på containermarkedet. Hapag-Lloyd gør det samme. Reelt handler det om at pleje de loyale kunder, lyder en vurdering. ONE fastholder sin prispolitik.
Foto: Hapag-Lloyd/Thies Raetzke
Foto: Hapag-Lloyd/Thies Raetzke

Flere containerrederier forsøger nu med et overraskende udspil at holde de ekstremt høje spotrater nede på det kogende transportmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også