ShippingWatch

Maersk: "Vi er ret forfærdede over det serviceniveau, vi er tvunget til at levere"

Kun 46 pct. af Maersks skibe ankommer til tiden, og det er et serviceniveau, som Maersk ifølge rederiets CCO Vincent Clerc er "forfærdede over," også selvom gennemsnittet i hele industrien kun lige er på godt en tredjedel. Vincent Clercs ord faldt på den store TPM-konference i aftes.

Vincent Clerc, direktør i Maersk. | Foto: PR/Maersk

Selvom Maersk sammen med den øvrige containerindustri tjener rigtig gode penge for tiden, er der ingen grund til jubel, hvis man skal tro rederiets CCO Vincent Clerc.

For den service, der bliver leveret til de mange tusinde kunder er så meget under standarden, at det ryster selv det danske rederi, fremgik det af et oplæg i aftes dansk tid på den store TPM-konference, der i år afholdes digitalt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

I alt 12 skibe er sejlet fra Ukraine lastet med korn

I alt er 12 tørlastskibe lastet med Ukrainsk korn til eksport sejlet fra det krigshærgede land siden mandag sidste uge, hvor det første skib efter en aftale mellem Rusland og Ukraine fik lov til at forlade havnen i Odesa.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs