ShippingWatch

Maersk-selskaber kan ende i konkurrence med hinanden

Maersk kan ende i konkurrence med sig selv, efter at flere af gruppens selskaber satser på det samme marked med fjernelse af udtjente olieplatforme. Markedet er stort nok, siger CEO for Maersk Energy Claus Hemmingsen til ShippingWatch.

Claus Hemmingsen står i spidsen for Maersks energidivision og er vice-CEO i Maersk-gruppen. | Foto: Maersk Drilling

På mindre end én måned har flere selskaber under A.P. Møller-Maersk varslet deres indtog på markedet for udtjente olieplatforme, men i forskellige partnerskaber.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Ugens bedste historier på ShippingWatch

Maersk droppede sin stort anlagte blockchain platform, EU blev enig om en foreløbig aftale om at få shipping ind i sit kvotehandelssystem, og tankmarkedet gør sig klar til EU’s forbud mod russisk olie. Her er ugens vigtigste historier på ShippingWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs