ShippingWatch

Flaskehalse i havnene løsner op – men særligt ét sted går det den forkerte vej

De store havne i fire ud af fem vigtige regioner er mindre hårdt ramt af forsinkelser end i begyndelsen af 2022 – men skibene ankommer stadig senere end i 2019.

Foto: Jonas Walzberg/AP/Ritzau Scanpix

Forsinkelser i verdens førende havne er mindre alvorlige, end de har været – men de overgår fortsat niveauet fra 2019, da corona-pandemien endnu ikke havde ramt verden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

CMA CGM forventer kraftigt fald i fragtraterne

Udsigterne for containermarkedet ser noget mere dystre ud i den kommende tid, vurderer franske CMA CGM. Containerrederiet noterede dog stadig vækst på både top- og bundlinje i tredje kvartal.

Ugens bedste på ShippingWatch

EU kæmper om at blive enig om et prisloft på russisk olie. Containerraterne er faldet gennem gulvet. Ny kritik af CII-indekset. Og så er Carsten Mortensen på vej med ny shippingfond.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs